Event med CER – Lönsamma kundrelationer
nov 13 2014

Pro&Pro anordnar tillsammans med CER (Centrum för forskning om Ekonomiska Relationer på Mittuniversitetet) den 25 november ett event på temat strategi och verksamhetsutveckling för lönsamma kundrelationer.

Lena Pierre

Lena Pierre

På eventet kommer aktuell forskning och trender inom CRM (Customer Relation Management) kombineras med praktiska erfarenheter av hur ett kundorienterat arbetssätt kan införas i en organisation.

Programmet innefattar bland annat föreläsningar av:

  • Docent Christer Strandberg, CER, berättar om forskning inom CRM området med tonvikt på vad som skapar nöjda och lojala kunder
  • Lena Pierre, seniorkonsult och grundare Infogreat, presenterar ett praktikfall under rubriken: Systematiskt och effektivt kundutvecklingsarbete
  • Tommy Ytterström, seniorkonsult och partner Pro&Pro presenterar verksamhetsutveckling för lönsamma kundrelationer.

Eventet är öppet för alla CERs medlemsföretag.

Mer information gällande innehåll och program finns här: www.miun.se/cer/kundrelationer

Värdeskapande AI

Utbildning

På kursen får du kunskap om hur du på ett strukturerat och metodiskt sätt använder AI för att skapa värde i din verksamhet.

Framtidens projektledare

Utbildning

Utbildningen är en intensiv projektledarutbildning som ger dig den senaste metodiken från PMI i kombination.

Ledarskap på distans

Utbildning

Utbildningen tar sin utgångspunkt i hur man lyckas med sitt ledarskap där medarbetare finns på distans för att därmed leverera bra resultat.

Aktuella nyheter

Välkommen Sophie!

Välkommen Sophie!

Vi välkomnar med glädje Sophie Brundin till oss på Pro&Pro med start den 23 januari. Sophie...

Skvadern Pro&Pro Awards 2023

Skvadern Pro&Pro Awards 2023

Nu har startskottet gått för Pro&Pro Awards 2023, vårt årliga gymnasiestipendium i samarbete...

Pin It on Pinterest