Pro&Pro anordnar tillsammans med CER (Centrum för forskning om Ekonomiska Relationer på Mittuniversitetet) den 25 november ett event på temat strategi och verksamhetsutveckling för lönsamma kundrelationer.
![Lena Pierre](https://media.proandpro.se/2014/11/IMG_0561bweb-210x300.jpg)
Lena Pierre
På eventet kommer aktuell forskning och trender inom CRM (Customer Relation Management) kombineras med praktiska erfarenheter av hur ett kundorienterat arbetssätt kan införas i en organisation.
Programmet innefattar bland annat föreläsningar av:
- Docent Christer Strandberg, CER, berättar om forskning inom CRM området med tonvikt på vad som skapar nöjda och lojala kunder
- Lena Pierre, seniorkonsult och grundare Infogreat, presenterar ett praktikfall under rubriken: Systematiskt och effektivt kundutvecklingsarbete
- Tommy Ytterström, seniorkonsult och partner Pro&Pro presenterar verksamhetsutveckling för lönsamma kundrelationer.
Eventet är öppet för alla CERs medlemsföretag.
Mer information gällande innehåll och program finns här: www.miun.se/cer/kundrelationer