Event med CER – Lönsamma kundrelationer
Nov 13 2014

Pro&Pro anordnar tillsammans med CER (Centrum för forskning om Ekonomiska Relationer på Mittuniversitetet) den 25 november ett event på temat strategi och verksamhetsutveckling för lönsamma kundrelationer.

Lena Pierre

Lena Pierre

På eventet kommer aktuell forskning och trender inom CRM (Customer Relation Management) kombineras med praktiska erfarenheter av hur ett kundorienterat arbetssätt kan införas i en organisation.

Programmet innefattar bland annat föreläsningar av:

  • Docent Christer Strandberg, CER, berättar om forskning inom CRM området med tonvikt på vad som skapar nöjda och lojala kunder
  • Lena Pierre, seniorkonsult och grundare Infogreat, presenterar ett praktikfall under rubriken: Systematiskt och effektivt kundutvecklingsarbete
  • Tommy Ytterström, seniorkonsult och partner Pro&Pro presenterar verksamhetsutveckling för lönsamma kundrelationer.

Eventet är öppet för alla CERs medlemsföretag.

Mer information gällande innehåll och program finns här: www.miun.se/cer/kundrelationer

Value-creating AI

Utbildning

In this course, you gain knowledge of how to use AI in a structured and methodical way to create value in your business.

Project manager of the future

Utbildning

Utbildningen är en intensiv projektledarutbildning som ger dig den senaste metodiken från PMI i kombination.

Remote leadership

Utbildning

This course takes its point of departure in how to succeed with your leadership when employees are working remotely in order to deliver excellent results.

Aktuella nyheter

Pin It on Pinterest