Pro&Pro anordnar tillsammans med CER (Centrum för forskning om Ekonomiska Relationer på Mittuniversitetet) den 25 november ett event på temat strategi och verksamhetsutveckling för lönsamma kundrelationer.

Lena Pierre
På eventet kommer aktuell forskning och trender inom CRM (Customer Relation Management) kombineras med praktiska erfarenheter av hur ett kundorienterat arbetssätt kan införas i en organisation.
Programmet innefattar bland annat föreläsningar av:
- Docent Christer Strandberg, CER, berättar om forskning inom CRM området med tonvikt på vad som skapar nöjda och lojala kunder
- Lena Pierre, seniorkonsult och grundare Infogreat, presenterar ett praktikfall under rubriken: Systematiskt och effektivt kundutvecklingsarbete
- Tommy Ytterström, seniorkonsult och partner Pro&Pro presenterar verksamhetsutveckling för lönsamma kundrelationer.
Eventet är öppet för alla CERs medlemsföretag.
Mer information gällande innehåll och program finns här: www.miun.se/cer/kundrelationer